Sivut

tiistai 10. syyskuuta 2013

Tuomas vastaa Helenan kirjeeseen

Tuomas menee aivan sekaisin Helenan kirjeestä ja kuvista. Voiko tämä olla totta? Tuollainen nainen lähestyy häntä näin rohkealla kirjeellä. Pari päivää kirjettä yhä uudelleen luettuaan ja kuvia katseltuaan Tuomas ottaa kirjoitusvälineet esiin ja kirjoittaa:

"Hei Helena.
Kiitos paljon kivasta kirjeestäsi. En olis ikipäivänä uskonut saavani vastausta sinunlaiseltasi naiselta. Sydämeni hyppäsi melkein kurkkuun, kun näin kuvasi kirjeen lopussa. Olet uskomattoman kaunis ja haluan edottomasti tutustua sinuun paremmin. Eikä sinun tarvitse yhtään laihduttaa tai mitään, tykkään just että on vähän lihaakin luitten päällä.
Vaikka emme ole vielä edes tavanneet, niin uskon jo et meillä tulis oleen todella hauskaa keskenämme ja sopisimme loistavasti yhteen.  
 Jos sulla on siellä hevostilalla kurjat oltavat sen inhottavan isännän ja mustasukkaisen emännän kanssa, niin voit kyllä rohkeasti ottaa loparit ja tulla vaikka tänne. (kyllä mää maksan sun matkat sun muut kulut )
 Eikä sun tartte mulle kertoo jollet halua niistä jutuista... on mullakin ollut täällä jos jonkinmoista kurjaakin juttua kun olin vähän niinku kahden naisen loukussa, mutta nyt haluan vaan oman hyvän naisen ja mukavan kodin meille ja lapsille. Niin, että jos meistä joskus tulee pari, niin olen kyllä onnen pekka!
 Mutta kai huomasit siitä mun treffi-ilmoituksesta, että mulla on täällä kolme noita lapsia? Niin, että mitenkäs ne sitten sinulle passaisi? Tykkäätkö lapsista? 

Pikaisiin tapaamisiin ja pusi pusi. T: Tuomas"

Lisäksi Tuomas laittaa vielä yhden valokuvan kirjeeseen mukaan. Kuva on aika huono ja se on otettu tilapäismajoituksessakin, mutta muutakaan ei nyt löydy. Siis  sellaista, jossa hän olisi lasten kanssa ja hänelle on nyt hyvin tärkeää, että Helenalle tulee selväksi se, että Tuomaksella on myös lapsia.


Muutaman päivän kuluttua kirjeen lähettämisestä Tuomas jo saa vastauksen Helenalta:

"Hei, Tuomas!
Kiitti kamalast vastauksestas ja valokuvast! Näytät tosi komeelt. Kyl luin sun lapsist kans mut en muistanu sanoo niist mitää. Ei siis mua haittaa vaik lapsii olis, vaik en ite kyl hirveest haluis synnyttää omii lapsii ainakaa pitkään aikaan. Kyl noit lapsii voi hoitaa, kai se on yhtä helppoo ku hevoste hoito vai mitä. 
Kyl oon nyt nii onneline ku vastasit. Oot oikee kultamussukka. Pusi pusi. Taidan jo olla iha rakastunu. Haluisitko tavata pian? Mä voisin kyl tulla sun luo ku näytät nii ihanalt. Voitas sit olla yhes oikee kunnol. Kyl mä ootan nii kovast tapaamist. Kirjota mulle pian, nyt mun pitää hakee pari hevost laitumelt. Suukkoja pusi pusi kulta!
Helena"


Lisäksi kirjeessä on vielä yksi valokuva Helenasta. Tuomas on ihan "myyty" ja hän kulkee kuin pilvissä ja laulaa hoilottaa Lundin katolla päivät pitkät... Työ sujuu kuin tanssi ja lapsillekin häneltä riiittää virtaa. Viikonloppuna Tuomas on luvannut viedä lapset elokuviin ja syömään ulos. 
Jäämme jännittyneenä seuraamaan, miten Tuomaksen ja Helenan romanssi kehittyy ja milloin he tapaavat ensikerran....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti