Sivut

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Lähtö Facebookista :)

Olen jälleen ollut ilman kameraa jo reilun viikon, mutta toimettomana en. Sofian talosuunnitelmaa olen pähkäillyt päässäni samalla, kun olen ommellut sille ja muillekin "asukkaille" vaatteita. Syksy on jo lopuillaan ja talvea odotellaan Bulevard de la Madeleinellekin ihan milloin hyvänsä. Siispä kaikkien on saatava lämmintä ylleen. Olen löytänyt kivoja kaavoja ja niitä vähän omaan makuuni muunnellen kaikille tulee kivat takit ja hattujakin on tulossa jos jonkinlaisia ja kenkiä ja villapaitoja ja ja ja ... siis intoa piisaa.
Sitä talon tyyliä vain en tunnu osaavan päättää, mutta siihenkin taisi tänään tulla pikkuinen ideanpoikanen, kun eilen illalla TV:n äärellä aloittamani kaksi nojatuolia valmistuivat. Ja kun ne sain valmiiksi, niin samaan syssyyn ompelin tilkkupeiton, vaikken milloinkaan ajatellut Sofialle mitään tilkkupeittoa :) Mutta kuinka hienosti se nyt sopiikaan tuon 30-luvun vaatekaapin (siis kaappi on tehty käyttäen mallina yhtä vanhaa kaappia) kanssa ja nuo uudet nojatuolitkin tukee tyyliä hyvin. Siis tyyliä, joka ei ole mitään tyyliä. Ihan tätä samaa omaa linjaa mitä mun omakin huusholli on, eli sitäsuntätä. *huoh* näillä mennään ja tehdään omannäköistä, sen sijaan ,että otettais jokin tyyli (niinku nyt 60-luku, jota aluksi meinasin) En näköjään voi mitään sille, että tykkään vähän kaikenlaisesta sekalaisesta ja ennenkaikkea väreistä. Joten, aika näyttää, minkälainen Sofian talosta tulee.
Kuvia tulee heti, kun taas saan sen kameran haltuuni -ehkä huomenna.
Mutta varsinainen uutiseni  kaikille lukijoilleni on se, että poistuin tässä yön tunteina kokonaan Facebookista toistaiseksi. Älkää ottako itseenne, please, sellaiset lukijani, jotka olitte kaverilistallani. Mä en nyt vaan jaksa sitä informaatiotulvaa toistaiseksi, enkä sitä että vietän niin paljon aikaa siellä. Olen muutaman kerran ennenkin lähtenyt joksikin aikaa pois ja se on tehnyt ihan hyvää mulle. Päivittelen nyt tätä blogiani, elellen hiljaiseloa vain ja täältähän te sitten minut löydätte ja voitte tosi mielellään jättää kommentteja tänne jne. Pyrin olemaan aktiivinen täällä ja mulla onkin paljon kerrottavaa ja näytettävää nukkekotiasukkaiden elämästä taas pian. Marraskuun alkupuolella saan hankituksi Sofian talon rakennustarpeet ja sitten alkaa pystytys, jota voi seurata täällä. Sitä ennen laitan kuvia kaikista niistä vaatteista ja muusta, mitä olen tehnyt nyt tämän kameratauon aikana.
Niin, olen muuten aloittanut Henryn Baariakin :) Siellä on jo tapetit seinissä ja valot, sekä kalusteitakin. Nikkaroin tuossa reilu viikko sitten kaksi kahvilapöytää ja kolme baarituolia sekä baaritiskin, joka kyllä on vielä hieman vaiheessa. Arvatkaapa, oliko poltteita ottaa jo kuvia mutta kun ei voinut niin ei voinut. :)
Tänne on muuten tullut yksi uusi asukaskin. Se esitellään hetimiten myös, kun saadaan kuvia. Nyt yritän mennä uudelleen nukkumaan, vaikka ei minua kyllä nukuta vieläkään... palaan kun päivä kirkastuu. Kello on nyt puoli kaksi yöllä :)

3 kommenttia:

  1. Ihmettelinkin kovasti minne olit "kadonnut" :-) , mutta ymmärrän hyvin, että aina ei jaksa <3 Ihana kuitenkin, että pidät tätä blogia kuitenkin ja jaat näitä ihania kuvia ja tarinoita <3 ! Oikein antoisaa ja ihanaa loppu syksyä ja hieman Joulun odotustakin ^_^ <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Karoliina <3. Joo, nyt täytyy pitää taukoa facesta, alkoi vähän ahdistaa, kun tuntui, että oon siellä koko ajan. eikä mikään muu oikein edisty :) Mutta ehkä palaan taas myöhemmin sinnekin ja sen myötä ryhmiin. Nyt on hyvä vain tehdä omia juttuja ja tämän blogin pitäminen on mulle eräänlaista terapiaa ja henkireikä :) Se on samalla vähän niinkuin päiväkirja, kun nukkejen elämään voi aina tallentaa omia kokomuksia ja muistoja lapsuudesta jne.... Tykkään lisäksi aivan huikeen paljon lukea teidän muiden blogeja. On monta, joita oikein odotan aina ja sun on yksi niistä. Oikein ihanaa loppusyksyä ja joulun odotusta sullekin.

      Poista